Fotózás: HPIM4885 (kép)

Szeretettel köszöntelek a Digitális Fotózás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 339 fő
  • Képek - 4702 db
  • Videók - 42 db
  • Blogbejegyzések - 15 db
  • Fórumtémák - 7 db
  • Linkek - 69 db

Üdvözlettel,

Digitális Fotózás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Digitális Fotózás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 339 fő
  • Képek - 4702 db
  • Videók - 42 db
  • Blogbejegyzések - 15 db
  • Fórumtémák - 7 db
  • Linkek - 69 db

Üdvözlettel,

Digitális Fotózás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Digitális Fotózás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 339 fő
  • Képek - 4702 db
  • Videók - 42 db
  • Blogbejegyzések - 15 db
  • Fórumtémák - 7 db
  • Linkek - 69 db

Üdvözlettel,

Digitális Fotózás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Digitális Fotózás klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 339 fő
  • Képek - 4702 db
  • Videók - 42 db
  • Blogbejegyzések - 15 db
  • Fórumtémák - 7 db
  • Linkek - 69 db

Üdvözlettel,

Digitális Fotózás klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek

HPIM4885

Látta 143 ember.

Értékeld!

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

jochmann andrás üzente 10 éve

Gratulálok.

Válasz

Székely István üzente 10 éve

Üdvözlök mindenkit ! Már csak azért is mert az alant elkezdet jótállási vitáról írok ami szerintem mindenkit érint. Közlöm, hat hónap után végre megtört a jég, vagyis pontot tehetem a végére. Az eredmény egy Olympus SP 820-as digitális fényképezőgép. Ezt úgy sikerül elérnem, amit említettem, hogy bírósághoz fogok fordulni, de ezt még megelőzte amit a békéltető ajánlót, közjegyző által benyújtott fizetés meghagyási felszólítás, 5000 ft ér. Persze ere sem akartak reagálni. Tettem még egy utolsó próbát és mobilon felhívtam a jogi referenst. Végül is elfogadta a cserét " méltányosságból" egy feltétellel, ha alá írok egy papírt, hogy az LCD kopása nem tartozik a jótállásba. Megjegyzem már ezzel is elismerte,hogy nekem van igazam. De még csak ezután jött a többi meglepetés. Én ezt a gépet megnéztem a honlapjukon, 55000-ért volt kitéve, úgyhogy ezt kértem cserébe. Meg is kaptam rá a választ, hogy 60000-ér tud adni. Be is mentem a boltba, meglepetésemre itt már 65000-ér volt kitéve. Végül is tisztázta a boltvezető, hogy nekem méltányosságból 60000-ért adja. "Milyen rendes, mi ! " Más vevőnek 55000. A bíróságtól csak az idő miatt vonakodtam. Remélem nem választottam rosszul ? Most tanulmányozom, tesztelem a gépet. Persze amit most itt leírtam csak töredéke mindannak amit a hat hónap alatt végig vittem. De már csak kíváncsiságból is csináltam. Sikerült ! Sziasztok.

Válasz

jochmann andrás üzente 10 éve

Szia István! Én a gépet Nyiregyházáról rendeltem, neten. Nekem a szervizzel és a gyártóval volt vitám. Aztán amikor láttam a békéltető hozzáállását feladtam. Bírósághoz nem fordultam, azt csak egy jó ügyvéddel érdemes elkezdeni. Úgy gondolom, a jogi képviselő, az áruház érdekeit védi. Egy jogállamban, a vásárló érdekeit, a fogyasztó védelem, békéltető testület, vagy a fogadott ügyvéd képviseli. Nálunk, a fogy védelem válaszra sem méltatott, a békéltető testület kijelentette, hogy csak ajánlást tehet. Maradt volna a bíróság, azt meg én nem vállaltam, mivel oda már ügyvéd nélkül nem érdemes menni. Sok szerencsét kívánok az ügy kimeneteléhez.

Válasz

Székely István üzente 10 éve

Szia András ! Nem véletlenül írok itt megint. Sajnos a gépemmel még mindig tart a vita és már csak a bíróság fogja eldönteni az igazamat, mert már bizonyított az igazam csak az áruház jogi referense nem akarja elismerni. Szeretném megkérdezni, hogy te hol vetted azt a gépet amiről írtál és megvonták jótállást ? Én Miskolcon az EURONICS áruházban vettem, amit a Veszprémi vörös kő Kft. működteti. Ennek a Kft-nek van egy jogi referense, akivel vitában állok. Ezt most csak azért írom mert kérdezném, szerinted kit képvisel egy áruház jogi referense ? Ne tud meg, hogy milyen alattomos módon áll el a jótállásnak nem teljesítésével. De ezt majd máskor írom meg mert elég hosszadalmas, szinte regényt lehet róla írni. Várom válaszod Pista.

Válasz

Székely István üzente 10 éve

Szia András. Őszintén szólva nem sokra számítok én se. De sorozatosan olyan tényeket tárnak elém amit kérésemre papíron írásban nem tudnak alátámasztani. Ezért reménykedek legalábbis addig míg ezt nem teszik meg. A fogy.védelmet telefonon kerestem fel, mikor már beadtam a gépet javításra, ugyanis már a boltban úgy kezdték, hogy az LCD nem garanciális. A fogy. véd elmondta, hogy a gép tartozéka pl ellem memóriakártya stb de az LCD a gép alkotó eleme ezért garanciális. A békéltető kamarához személyesen csak tanácsért mentem még egyenlöre, és itt mondta el, hogy csak akkor tud segíteni ha a panaszkönyvbe beírom az eseményt szóról szóra mert csak a papír alapján tud segíteni. Már ezt tegnap is írtam neked, hogy elfogadok minden ellenvetést de csak papíron, mert csak így tudsz hivatkozni az ügyedben bárhol. Addig míg ezt nem teszik meg te vagy a nyerő. Remélem !

Válasz

jochmann andrás üzente 10 éve

Csak azért érdeklődtem, mert nekem is volt hasonló ügyem. Harmadszori un. " javítás " után, bevonták a gar. jegyet és azt írták, hogy a gépbe valamilyen ragacsos folyadékot öntöttem, így megszünt a garancia. A gép külsőleg úgy néz ki mint egy új, csak az utolsó javítás után a gépet már be sem lehet kapcsolni. Esetemben a szerviz FOTÓ PARADICSOM.A fogy. védelem a bejelentésemre nem reagált, az ipari kamara, hozott egy semmit mondó állásfoglalást, ami nem kötelező a szervizre. Itt adtam fel. Csak azért érdeklődtem, mert azt hittem , Neked is velük van dolgod.

Válasz

Székely István üzente 10 éve

Szia András ! A félreértés elkerülése véget, még egyszer írom, nem sértődésként jegyeztem meg, sőt örülök neki, hogy az én képeimnél csevegünk, mert akkor a képek is megvannak tekintve. A gépet pedig márciusban vettem Miskolcon. Márka SONY DSCH 200 B. Egy hónapja lett beadva fókusz probléma és LCD kijelzőn a sötétítő lekopása tisztítása miatt ( nem karcolás véget). A boltban kellett visszavinni a javítás véget. Ők küldték el a miskolci szervizbe s ők továbbították BP-re a Concoder KFT-hez T: 06 1 466 8684 . Szept 16- megérkezett a gép a boltba. Itt kezdődtek a problémák. Nem volt mellékelve a garancia levél ami igazolja a garancia hosszabbítását az LCD kijelzőhöz hozzá se nyúltak. Kérdésemre a válasz, nem garanciális. Oké mondom de akkor mutasson egy papírt ahol le is van írva. Ínnettöl kezdve küldözgettek volna mindenkihez. Hogy még biztosabb legyek a tudássomba már korábban érdeklődtem a fogyasztóvédelemnél a jogaimról. Itt tanácsolták, hogy nem az én dolgom utána járni, hanem írjam be a panaszkönyvbe , és akkor már ők is tudnak intézkedni. Közben, hogy gyorsítsam a dolgot felhívtam a pesti szervizet ( a telefonszámot a miskolci szerviz adta meg ugye milyen segítő készek ??????), úgyhogy ők elküldték a munkalapot emailba , ne tud meg mi van rajta. A " bejelentett hiba " sáv üres" javítás" Fókusz hiba. A pesti szervizes még elmondta, hogy a ki jelzőt nekem kellet volna fóliával megvédeni, jó de ez hol van leírva a kezelési utasításban kérdem én. Persze voltak még komolyabb úgy mondjam eszmecserék csak, hogy mentsék magukat. Úgyhogy itt tartok egyenlőre.

Válasz

jochmann andrás üzente 10 éve

Helló István! Gondolom, az Erzsébetnek nem volt ideje keresgélni a képek között, azért üzent itt. Én is üzentem már más képe alatt, harmadik személynek. A gépeddel kapcsolatban kérdezném: milyen márka, hol " javítják " hányadszor.Hasonló tortúrám volt, feladtam. Tárgyaljuk ki ezt a témát, ha gondolod.

Válasz

Székely István üzente 10 éve

Szia Erzsébet ! Remélem csak elnézted, hogy Andrásnak az én képeimnél üzentél. (Nehogy félre értsd nem vettem sértésnek.) "Ezt az állapotot" gondolom a nagy szünetre érted. Sajnos nálam volt egy kis probléma a fényképezőgéppel. Garanciális javítás alatt volt oda egy hónapig fókuszálási és és az LCD kijelző kopása miatt. Tegnap kaptam vissza a gépet de szerintem hozzá se nyúltak. A legrosszabb az egészben az, hogy meg sem indokolták még garancia levelet sem töltöttek ki. Egyenlőre ott tartok,hogy panaszkönyv lett a vége úgyhogy várom a fogyasztóvédelem döntését. Szóval áll a háború Hát ezért szüneteltem egy kicsit. Egyenlőre a régi gépemet használom ami nem volna rossz csak háromszoros az optikai nagyítása. Az utóbbi képek is már evvel készültek. Üdv mindenkinek Pista.

Válasz

Tobakné Baris Erzsébet üzente 10 éve

Szia András! Csak köszönni van időm. (Remélem nem tart sokáig ez az állapot...) Hol vannak a szépséges képeid?

Válasz

További hozzászólások 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu